Nástroj pro řízené generování herního světa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nástroj pro řízené generování herního světa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zapletal, Michal
dc.contributor.author Santler, Petr
dc.date.accessioned 2025-06-04T12:16:59Z
dc.date.available 2025-06-04T12:16:59Z
dc.date.issued 2024-10-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56875
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci nástroje pro řízené generování herních světů s využitím procedurálních technik. Hlavním cílem práce bylo vytvořit funkční, intuitivní a snadno ovladatelný nástroj, který umožňuje rychlé generování herních map podle zadaných parametrů. Výsledný software poskytuje uživateli možnost ovlivnit strukturu generovaného světa a zároveň zajišťuje časovou efektivitu celého procesu. Součástí práce je rovněž podrobná dokumentace popisující ovládání a praktické použití nástroje. V práci jsou dále uvedeny technické detaily implementace, popis použitých algoritmů a příklady výstupů. Nástroj může sloužit jako užitečný prostředek při vývoji herních prototypů i finálních projektů.
dc.format 68
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Unity cs
dc.subject Simulátor cs
dc.subject Tanky cs
dc.subject Procedurální generování cs
dc.subject Algoritmus cs
dc.subject C# cs
dc.subject prefab cs
dc.subject Unity en
dc.subject Simulator en
dc.subject Tanks en
dc.subject Procedural generation en
dc.subject Algorithm en
dc.subject C# en
dc.subject prefab en
dc.title Nástroj pro řízené generování herního světa
dc.title.alternative A Tool for Procedural Generation of Game Worlds
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vogeltanz, Tomáš
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the design and implementation of a tool for guided procedural generation of game worlds. The main goal of the project was to create a functional, intuitive, and user-friendly application that enables fast map generation based on user-defined parameters. The resulting software allows users to influence the structure of the generated world while ensuring time-efficient operation. The thesis also includes comprehensive documentation describing installation, usage, and practical applications of the tool. Technical details of the implementation, the algorithms used, and sample outputs are presented as well. The tool can serve as a helpful resource in the development of game prototypes as well as complete projects.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Software Engineering en
dc.identifier.stag 70391
dc.date.submitted 2025-06-03


Files in this item

Files Size Format View Description
santler_2025_priloha.zip 2.075Gb application/zip View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account