Nástroj pro řízené generování herního světa
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zapletal, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Santler, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2025-06-04T12:16:59Z |
|
dc.date.available |
2025-06-04T12:16:59Z |
|
dc.date.issued |
2024-10-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56875
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci nástroje pro řízené generování herních světů s využitím procedurálních technik. Hlavním cílem práce bylo vytvořit funkční, intuitivní a snadno ovladatelný nástroj, který umožňuje rychlé generování herních map podle zadaných parametrů. Výsledný software poskytuje uživateli možnost ovlivnit strukturu generovaného světa a zároveň zajišťuje časovou efektivitu celého procesu. Součástí práce je rovněž podrobná dokumentace popisující ovládání a praktické použití nástroje. V práci jsou dále uvedeny technické detaily implementace, popis použitých algoritmů a příklady výstupů. Nástroj může sloužit jako užitečný prostředek při vývoji herních prototypů i finálních projektů. |
|
dc.format |
68 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
Simulátor
|
cs |
dc.subject |
Tanky
|
cs |
dc.subject |
Procedurální generování
|
cs |
dc.subject |
Algoritmus
|
cs |
dc.subject |
C#
|
cs |
dc.subject |
prefab
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.subject |
Simulator
|
en |
dc.subject |
Tanks
|
en |
dc.subject |
Procedural generation
|
en |
dc.subject |
Algorithm
|
en |
dc.subject |
C#
|
en |
dc.subject |
prefab
|
en |
dc.title |
Nástroj pro řízené generování herního světa |
|
dc.title.alternative |
A Tool for Procedural Generation of Game Worlds |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vogeltanz, Tomáš |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the design and implementation of a tool for guided procedural generation of game worlds. The main goal of the project was to create a functional, intuitive, and user-friendly application that enables fast map generation based on user-defined parameters. The resulting software allows users to influence the structure of the generated world while ensuring time-efficient operation. The thesis also includes comprehensive documentation describing installation, usage, and practical applications of the tool. Technical details of the implementation, the algorithms used, and sample outputs are presented as well. The tool can serve as a helpful resource in the development of game prototypes as well as complete projects. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
70391
|
|
dc.date.submitted |
2025-06-03 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account