Strategie získávání nových klientů pro firemní řešení na evropském trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie získávání nových klientů pro firemní řešení na evropském trh

Show full item record

No preview available
Title: Strategie získávání nových klientů pro firemní řešení na evropském trh
Author: Škodík, Adam
Advisor: Šilhavý, Petr
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a realizaci strategie získávání nových klientů pro řešení digitální identity ProID na evropském trhu v prostředí B2B. Cílem bylo identifikovat vhodné partnery pro integraci, připravit prezentaci řešení, navrhnout a optimalizovat konverzní landing page, implementovat A/B testování a PPC kampaně a následně vyhodnotit jejich účinnost. Teoretická část popisuje principy kybernetické bezpečnosti, moderní autentizační metody a přístupy k digitálnímu marketingu v segmentu B2B. Praktická část demonstruje výběr vhodného integračního partnera pomocí benchmarkingu, realizaci technické integrace, návrh a testování variant landing page a optimalizaci PPC kampaní. Výsledkem je doporučený akviziční postup založený na analytickém vyhodnocení jednotlivých komunikačních kanálů a konverzních prvků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57176
Date: 2024-12-04
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account