Strategie získávání nových klientů pro firemní řešení na evropském trh
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Strategie získávání nových klientů pro firemní řešení na evropském trh |
| Author: |
Škodík, Adam
|
| Advisor: |
Šilhavý, Petr
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a realizaci strategie získávání nových klientů pro řešení digitální identity ProID na evropském trhu v prostředí B2B. Cílem bylo identifikovat vhodné partnery pro integraci, připravit prezentaci řešení, navrhnout a optimalizovat konverzní landing page, implementovat A/B testování a PPC kampaně a následně vyhodnotit jejich účinnost. Teoretická část popisuje principy kybernetické bezpečnosti, moderní autentizační metody a přístupy k digitálnímu marketingu v segmentu B2B. Praktická část demonstruje výběr vhodného integračního partnera pomocí benchmarkingu, realizaci technické integrace, návrh a testování variant landing page a optimalizaci PPC kampaní. Výsledkem je doporučený akviziční postup založený na analytickém vyhodnocení jednotlivých komunikačních kanálů a konverzních prvků. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57176
|
|
Date:
|
2024-12-04 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
Discipline:
|
Informační technologie v administrativě |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account