Návrh marketingové strategie IT firmy
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Návrh marketingové strategie IT firmy |
| Author: |
Wolf, Tomáš
|
| Advisor: |
Vojtěšek, Jiří
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingových strategií firmy AsiComp s.r.o., která nabízí IT produkty a služby spojené s nimi. Cílem práce bylo navrhnout strategií, která má pozvednout veřejné povědomí o firmě a napomoci zvýšit počty prodaných produktů a služeb, díky prezentaci firmy prostřednictvím krátkých videí a příspěvků na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovými strategiemi, marketingem v IT a popisem marketingových aktivit největších IT obchodů v České republice. Praktická část popisuje činnosti zvolené firmy, její web a výchozí stav propagací. Podle analýzy výchozího stavu propagací byla navrhnuta marketingová strategie, realizovány všechny propagační činnosti a následně vyhodnocen dopad propagačních činností. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57177
|
|
Date:
|
2024-12-04 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
Discipline:
|
Informační technologie v administrativě |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account