Návrh marketingové strategie IT firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie IT firmy

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové strategie IT firmy
Author: Wolf, Tomáš
Advisor: Vojtěšek, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingových strategií firmy AsiComp s.r.o., která nabízí IT produkty a služby spojené s nimi. Cílem práce bylo navrhnout strategií, která má pozvednout veřejné povědomí o firmě a napomoci zvýšit počty prodaných produktů a služeb, díky prezentaci firmy prostřednictvím krátkých videí a příspěvků na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovými strategiemi, marketingem v IT a popisem marketingových aktivit největších IT obchodů v České republice. Praktická část popisuje činnosti zvolené firmy, její web a výchozí stav propagací. Podle analýzy výchozího stavu propagací byla navrhnuta marketingová strategie, realizovány všechny propagační činnosti a následně vyhodnocen dopad propagačních činností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57177
Date: 2024-12-04
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account