Emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok mezi žáky druhého stupně ZŠ
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok mezi žáky druhého stupně ZŠ |
| Author: |
Tomášková, Kristýna
|
| Advisor: |
Hrbáčková, Karla
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaměřuje na emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok u žáků druhého stupně základní školy. Cílem práce je popsat, jaká je míra problematického používání sociální sítě TikTok a jak souvisí problematické používání s prožíváním pozitivních a negativních emocí. Teoretická část se věnuje rizikovému chování na internetu, sociální síti TikTok a vývojové psychologii dospívajících s důrazem na jejich emoční prožívání. Praktická část se zabývá zpracováním dat z dotazníkového šetření. Data jsou následně interpretována a výsledky výzkumu srovnány s dosavadním zjištěním jiných autorů. V závěru práce jsou uvedeny limity výzkumu a doporučení pro praxi. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57522
|
|
Date:
|
2025-01-08 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
|
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account