Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu |
Author: |
Vaňková, Markéta
|
Advisor: |
Kloudová, Jitka
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou jednotlivých faktorů úspěšnosti českých firem v rámci zahraničního obchodu s Čínou. Hlavním cílem je tyto faktory zhodnotit podle důležitosti, dle zkušeností českých exportérů a importérů. Součástí analytické části je i zhodnocení hlavních rizik, která jsou spojena s obchodováním s Čínskou lidovou republikou. Dalším bodem je pak analýza motivů, které vedou firmy k tomu v Číně obchodovat. Práce má všeobecný charakter, vychází ze zkušeností firem, které působí na čínském trhu. Pro zjištění objektivnosti výsledků analýzy, týkajících se faktorů ovlivňující úspěšnost exportu, je uvedena i případová studie, která srovnává výsledky dotazovaného souboru s konkrétními zkušenostmi tří vývozních firem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5788
|
Date:
|
2008-05-23 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2010 |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
9796
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account