Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kloudová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Vaňková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T14:47:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:23Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5788
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou jednotlivých faktorů úspěšnosti českých firem v rámci zahraničního obchodu s Čínou. Hlavním cílem je tyto faktory zhodnotit podle důležitosti, dle zkušeností českých exportérů a importérů. Součástí analytické části je i zhodnocení hlavních rizik, která jsou spojena s obchodováním s Čínskou lidovou republikou. Dalším bodem je pak analýza motivů, které vedou firmy k tomu v Číně obchodovat. Práce má všeobecný charakter, vychází ze zkušeností firem, které působí na čínském trhu. Pro zjištění objektivnosti výsledků analýzy, týkajících se faktorů ovlivňující úspěšnost exportu, je uvedena i případová studie, která srovnává výsledky dotazovaného souboru s konkrétními zkušenostmi tří vývozních firem. |
cs |
dc.format |
68 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
603924 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2010 |
|
dc.subject |
čínský trh
|
cs |
dc.subject |
vývoz
|
cs |
dc.subject |
dovoz
|
cs |
dc.subject |
zahraniční obchod
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
China market
|
en |
dc.subject |
export
|
en |
dc.subject |
import
|
en |
dc.subject |
foreign trade
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu |
cs |
dc.title.alternative |
Success factors analysis of Czech companies in the China market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fialová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2008-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis puts mind to analysis of success factors of Czech companies within foreign trade with China analysis. The main objective is to evaluate the factors according to importance. The practical part the thesis also contains evaluation of main risks and motives for making business with China. This thesis has an overall character, it results from Czech companies acting to the China mar-ket. Because of the confirmation objectivity of exports analysis results, there is a key study to compare the results with particular experience of three export companies. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9796
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
postavení na trhu
|
cs |
local.subject |
analýza rizika
|
cs |
local.subject |
vývoz
|
cs |
local.subject |
Čína
|
cs |
local.subject |
market position
|
en |
local.subject |
risk analysis
|
en |
local.subject |
exports
|
en |
local.subject |
China
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account