Návrh a vývoj 2D akční hry v Unity
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Návrh a vývoj 2D akční hry v Unity |
| Author: |
Vachl, Dominik
|
| Advisor: |
Fojtů, Dušan
|
|
Abstract:
|
Byla navrhnuta a vyvinuta 2D akční hra v Unity ve vývojovém prostředí MS Visual Studio 2022 v programovacím jazyce C#. Hra umožňuje levelování, propracované vylepšování schopností hrdiny, vylepšování jednotlivých zbraní. Důraz je kladen především na plynulý soubojový systém s velikým počtem kombinací a vylepšení schopností. Nepřátelé ve hře jsou řízeni AI systémem s hierarchií priorit, který zajišťuje dynamické chování a přizpůsobení se herním situacím. Projekt byl podroben důkladnému testování zahrnujícímu jak unit testy, tak uživatelské playtesty prostřednictvím platformy itch.io, na základě kterých byly implementovány optimalizace a vylepšení. Kromě herních mechanik byl implementován také systém správy a ukládání dat zajišťující persistenci herního postupu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57917
|
|
Date:
|
2024-10-27 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
Discipline:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account