Využití marketingové komunikace při budování značky Zámecké vinařství Bzenec

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingové komunikace při budování značky Zámecké vinařství Bzenec

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingové komunikace při budování značky Zámecké vinařství Bzenec
Author: Ryšavá, Eva
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomová práce se zabývá budováním značky prostřednictvím marketingové komunikace. Specifikuje jednotlivé prvky identity značky a specifika marketingové komunikace v oboru vinařství. Dále se věnuje nástrojům marketingové komunikace a jejich využití na příkladu společnosti Zámecké vinařství Bzenec. V kvantitativním marketingovém výzkumu jsou osloveni respondenti, aby zodpověděli otázky ohledně znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec. Na základě získaných odpovědí je navržen nový komunikační koncept pro posílení povědomí o vinařství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58870
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account