Využití marketingové komunikace při budování značky Zámecké vinařství Bzenec
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Využití marketingové komunikace při budování značky Zámecké vinařství Bzenec |
| Author: |
Ryšavá, Eva
|
| Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá budováním značky prostřednictvím marketingové komunikace. Specifikuje jednotlivé prvky identity značky a specifika marketingové komunikace v oboru vinařství. Dále se věnuje nástrojům marketingové komunikace a jejich využití na příkladu společnosti Zámecké vinařství Bzenec. V kvantitativním marketingovém výzkumu jsou osloveni respondenti, aby zodpověděli otázky ohledně znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec. Na základě získaných odpovědí je navržen nový komunikační koncept pro posílení povědomí o vinařství. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58870
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account