A Proposal of Online Marketing Communication Strategy for AGRO VINICA s.r.o.
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
A Proposal of Online Marketing Communication Strategy for AGRO VINICA s.r.o. |
| Author: |
Skrypniuk, Lidiia
|
| Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření online marketingové komunikační strategie pro slovenskou e-commerce společnost AGRO VINICA, která se specializuje na zahradnictví, chovatelské potřeby a zemědělské produkty. Cílem práce je zhodnotit současnou online prezentaci společnosti a na základě výsledků výzkumu navrhnout strategická doporučení pro zvýšení efektivity její digitální komunikace. Práce je strukturována do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. Teoretická část představuje klíčové pojmy, jako jsou digitální marketingová komunikace, trendy v oblasti e-commerce a spotřebitelské chování. Analytická část zahrnuje interní audit webových stránek na základě firemních dat, kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, benchmarkingovou analýzu vybraných konkurentů, polostrukturovaný rozhovor se zástupcem společnosti a SWOT analýzu. Na základě těchto zjištění projektová část předkládá strukturovaný návrh na zlepšení online marketingové strategie společnosti AGRO VINICA. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58881
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketing Communication |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account