A Proposal of Online Marketing Communication Strategy for AGRO VINICA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Proposal of Online Marketing Communication Strategy for AGRO VINICA s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: A Proposal of Online Marketing Communication Strategy for AGRO VINICA s.r.o.
Author: Skrypniuk, Lidiia
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření online marketingové komunikační strategie pro slovenskou e-commerce společnost AGRO VINICA, která se specializuje na zahradnictví, chovatelské potřeby a zemědělské produkty. Cílem práce je zhodnotit současnou online prezentaci společnosti a na základě výsledků výzkumu navrhnout strategická doporučení pro zvýšení efektivity její digitální komunikace. Práce je strukturována do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. Teoretická část představuje klíčové pojmy, jako jsou digitální marketingová komunikace, trendy v oblasti e-commerce a spotřebitelské chování. Analytická část zahrnuje interní audit webových stránek na základě firemních dat, kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, benchmarkingovou analýzu vybraných konkurentů, polostrukturovaný rozhovor se zástupcem společnosti a SWOT analýzu. Na základě těchto zjištění projektová část předkládá strukturovaný návrh na zlepšení online marketingové strategie společnosti AGRO VINICA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58881
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketing Communication


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account