dc.contributor.advisor |
Štěpánková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Bognerová, Anděla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T16:26:58Z |
|
dc.date.available |
2013-03-22T00:00:40Z |
|
dc.date.issued |
2008-03-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6005
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jejichž potřeby pramení z jejich postižení (rozumového, smyslového, tělesného, sociálního) a souběžně se u nich vyskytne specifická porucha učení, která se promítá do sféry sociální i pedagogické. Práce je věnována teorii o příčinách,vzniku, diagnostice, reedukaci specifických poruch učení a zjištění rodinných a školních faktorů, které ovlivňují reedukační procesy u těchto žáků. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
1068687 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.03.2013 |
|
dc.subject |
Integrativní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
legislativní podmínky
|
cs |
dc.subject |
žák se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
postižení
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
metody reedukace
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
problémová rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
školní klima
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
neúspěšnost
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
budoucnost
|
cs |
dc.subject |
Integrative education
|
en |
dc.subject |
law conditions
|
en |
dc.subject |
pupis with special defect of education
|
en |
dc.subject |
special needs
|
en |
dc.subject |
defckt
|
en |
dc.subject |
methods of education
|
en |
dc.subject |
problem familie
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
teachers
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
unsuccessful
|
en |
dc.title |
Rodinné a školní faktory působící na reedukaci žáka se speciálními vzdělávacími potřebami |
cs |
dc.title.alternative |
Factors of familie and school environment, which affect reeducated processes of pupils with special education |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Přinosilová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2008-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma's thesis deals with education of the pupils with special educational whose needs spring their handicap of sens, rational.social and paralely to handicap is found special defekt of education, which interfere in the social and pedagogical spere. This work is about theory of cause, rise, reeducation special defect of education and aboud finding out family and school factors, which affect reeducated processes of those pupils. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009107
|
|
dc.date.assigned |
2006-11-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
reedukace
|
cs |
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
inclusive education
|
en |
local.subject |
reeducation
|
en |
local.subject |
home and school
|
en |