Projekt zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY využitím nástrojů marketingového mixu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Ančinec, Vlastislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T17:15:14Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T17:15:14Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6115
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zaměřuji na zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY pomocí nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části píši obecně o konkurenci, o analýze marketingového prostředí a dále pak o hlavních složkách marketingového mixu. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou současného stavu firmy s důrazem na makroprostředí a mikroprostředí, podrobným popisem jednotlivých částí marketingového mixu ve firmě a analýzou konkurenčního prostředí. V praktické části se věnuji vytvoření návrhů týkajících se všech částí marketingového mixu. Hlavní návrhy podrobím rizikové analýze a zhodnotím jejich ekonomickou náročnost. |
cs |
dc.format |
76 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
6220835 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
STEP analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
competitive strategy
|
en |
dc.subject |
Porter analysis of five competition forces
|
en |
dc.subject |
STEP analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY využitím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of competitiveness increasing of retail chain XY by using the tools of a marketing mix |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Michalová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my Master thesis I write about increasing competitiveness of business chain with marketing mix implements. Master thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In theoretical part I write generally about competitive, about analysis marketing environment and about main parts of marketing mix. In practical part I deal with detailed analysis of existing situation with emphasis on macro situation and micro situation, detailed description of each part marketing mix in company and with analysis competitive situation. In practical part I give my attention to creating of proposals refer to all parts of marketing mix. I will suggest risk analysis and I will evaluate economical page to main proposals. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8398
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account