Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje |
Author: |
Hladíková, Martina
|
Advisor: |
Slaměník, Antonín
|
Abstract:
|
Tématem mé diplomové práce bylo analyzovat předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve Zlínském kraji a dále pak také přístupy k řízení destinační strategie cestovního ruchu. Podrobněji jsem provedla analýzu jedné z nejvýznamnějších destinací cestovního ruchu ve Zlínském kraji, a to Horního Vsacka, a současně jsem zhodnotila předpoklady pro vytvoření marketingové strategie této destinace. Práce je zaměřena na definování marketingové strategie cestovního ruchu oblasti Horního Vsacka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6130
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje |
Discipline:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Grade for thesis and defense:
|
A
8874
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account