Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slaměník, Antonín
dc.contributor.author Hladíková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-16T17:20:34Z
dc.date.available 2010-07-16T17:20:34Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6130
dc.description.abstract Tématem mé diplomové práce bylo analyzovat předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve Zlínském kraji a dále pak také přístupy k řízení destinační strategie cestovního ruchu. Podrobněji jsem provedla analýzu jedné z nejvýznamnějších destinací cestovního ruchu ve Zlínském kraji, a to Horního Vsacka, a současně jsem zhodnotila předpoklady pro vytvoření marketingové strategie této destinace. Práce je zaměřena na definování marketingové strategie cestovního ruchu oblasti Horního Vsacka. cs
dc.format 96 cs
dc.format.extent 979314 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject destinace cs
dc.subject Horní Vsacko cs
dc.subject tourism en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject destination en
dc.subject Horní Vsacko en
dc.title Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje cs
dc.title.alternative Marketing strategy of tourist trade destination of the Zlin region en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Daňová, Dana
dc.date.accepted 2008-06-04
dc.description.abstract-translated The theme of my graduation theses was to analyse possibilities of tourism development in Zlín Region and then to interpret approaches to proceeding the destination strategies of tourism. In more detail, I realized the analyses of one of the most significant destination of tourism in Zlin Region which is Horní Vsacko, and moreover I evaluate the possibilities for creation of marketing strategy of this destination. This diploma work is aimed to define marketing strategies of tourism in the area of Horní Vsacko. en
dc.description.department Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/181 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 8874
dc.date.assigned 2008-03-10
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hladíková_2008_dp.pdfBlocked 956.3Kb PDF View/Open
hladíková_2008_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
hladíková_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account