dc.contributor.advisor |
Slaměník, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Hladíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T17:20:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T17:20:34Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6130
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé diplomové práce bylo analyzovat předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve Zlínském kraji a dále pak také přístupy k řízení destinační strategie cestovního ruchu. Podrobněji jsem provedla analýzu jedné z nejvýznamnějších destinací cestovního ruchu ve Zlínském kraji, a to Horního Vsacka, a současně jsem zhodnotila předpoklady pro vytvoření marketingové strategie této destinace. Práce je zaměřena na definování marketingové strategie cestovního ruchu oblasti Horního Vsacka. |
cs |
dc.format |
96 |
cs |
dc.format.extent |
979314 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
destinace
|
cs |
dc.subject |
Horní Vsacko
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
destination
|
en |
dc.subject |
Horní Vsacko
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of tourist trade destination of the Zlin region |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Daňová, Dana |
|
dc.date.accepted |
2008-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of my graduation theses was to analyse possibilities of tourism development in Zlín Region and then to interpret approaches to proceeding the destination strategies of tourism. In more detail, I realized the analyses of one of the most significant destination of tourism in Zlin Region which is Horní Vsacko, and moreover I evaluate the possibilities for creation of marketing strategy of this destination. This diploma work is aimed to define marketing strategies of tourism in the area of Horní Vsacko. |
en |
dc.description.department |
Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/181
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public Sector Administration and Regional Development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
8874
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-10 |
|
utb.result.grade |
A |
|