dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Syrová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T17:32:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:25Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6150
|
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována klimatu školní třídy a to především z pohledu teoretického, terminologického a metodologického. V teoretické části je rozpracována základní terminologie (sociální protředí, klima, atmosféra) a zdroje klimatu školní třídy (škola, třída, žák, učitel, interakce). Jsou uvedeny také hlavní přístupy ke zkoumání sociálního klimatu školy a školní třídy, výzkum klimatu školní třídy a metody jeho zkoumání. Praktická část je zaměřena na zkoumání klimatu konkrétní studijní skupiny. Využila jsem zde studijní skupinu, se kterou jsem pracovala v rámci realizace studijního progtramu STUDIUM PEDAGOGIKY. |
cs |
dc.format |
48s., 12 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
578478 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.05.2010 |
|
dc.subject |
Klima
|
cs |
dc.subject |
klima školní třídy
|
cs |
dc.subject |
atmosféra
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
školní třída
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
interakce
|
cs |
dc.subject |
přístupy
|
cs |
dc.subject |
metody
|
cs |
dc.subject |
School class environment
|
en |
dc.subject |
feel of the place
|
en |
dc.subject |
school class atmosphere
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school class
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
interaction
|
en |
dc.subject |
acces
|
en |
dc.subject |
methods
|
en |
dc.title |
Sociálně psychologické klima studijní skupiny |
cs |
dc.title.alternative |
Social psychological climate of studies group |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chudý, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2008-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
My effort is devoted to the atmosphere of a school class in the regard of theoretical, terminology and methodology. In the first part, which is theoretical, I am trying to describe the basic terminology of my topic (feel of the place, atmosphere) and the source of a school class atmosphere (school, school class, pupil, teacher, interaction). One of the aims of my effort is to inform the others about present research and about the approach to exploration of a school class. The practical part is intent on a searching of the climate issue and climate survey in the studies group. I employ teh studies group from realization studies programme STUDIUM PEDAGOGIKY. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4205
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
učitel a žák
|
cs |
local.subject |
klima třídy
|
cs |
local.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
local.subject |
teacher and learner
|
en |
local.subject |
classroom climate
|
en |
local.subject |
communication in learning and scholarship
|
en |