dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Tesárková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:18:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T13:18:44Z |
|
dc.date.issued |
2006-04-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/617
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na využití participativních metod při přípravě nových policistů na SPŠ MV ČR Praha. Na to, jak se daří pomocí těchto metod propojovat výuku s praxí,a připravovat nové policisty tak, aby byli ihned po nástupu do služby schopni plnit všechny své povinnosti samostatně. V práci dále popisuji důležitost komunikačních dovedností pro policejní práci a vliv výukových metod v rámci modelových situací na jejich zlepšování a uvědomování si jejich významu v běžném výkonu služby. |
cs |
dc.format |
60 s. |
cs |
dc.format.extent |
691967 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Vyučovací metody
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
participativní metody
|
cs |
dc.subject |
simulace a situační metody
|
cs |
dc.subject |
inscenační metody a diskuse
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální styk
|
cs |
dc.subject |
verbální a neverbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
modelové situace
|
cs |
dc.subject |
výuka a praxe
|
cs |
dc.subject |
Teaching methods
|
en |
dc.subject |
adult education
|
en |
dc.subject |
participant methods
|
en |
dc.subject |
simulation and situation methods and discussion
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
social touch
|
en |
dc.subject |
verbal and non-verbal communication
|
en |
dc.subject |
model situations
|
en |
dc.subject |
tuition and practice
|
en |
dc.title |
Participativní metody a jejich využití při vzdělávání dospělých |
cs |
dc.title.alternative |
Participative methods and their use in adult education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řehoř, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2006-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is focused on using of participant methods at preparation of new police officers at Police High School of the Home Office , Czech Republic, Prague. On the way, how it succeds by means of these methods to connect tuition with practice and to prepare new police officers to be able to fulfil all the duties on their own immediately after taking up a service. I also describe at the work the importance of communication skills for police work and within model situations the impact of teaching methods on their improvement and realizing of their importance in common service. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1983
|
|
dc.date.assigned |
2005-04-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
policie
|
cs |
local.subject |
profesní příprava
|
cs |
local.subject |
police
|
en |
local.subject |
professional training
|
en |