Komunikační strategie informaního centra EUROPE DIRECT České Budějovice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie informaního centra EUROPE DIRECT České Budějovice |
Author: |
Zíková, Lucie
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Téma této diplomové práce vychází nejen z potřeby efektivnější propagace informačního centra EUROPE DIRECT v Českých Budějovicích, ale také z praktických zkušeností autorky této práce, která sama působila několik let jako jeho externí spolupracovnice. Jejím záměrem bylo co nejefektivněji pomoci cílenými radami z oblasti komunikace ke zlepšení informovanosti občanů o možnostech spolupráce s tímto informačním centrem a také jeho většího zviditelnění u oslovované cílové skupiny a jejích dílčích segmentů. Smyslem práce je analýza současných komunikačních metod a prostředků používaných pobočkou ED v Českých Budějovicích, jejich vyhodnocení, odhalení nedostatků a navržení a doporučení možných postupů vedoucích k vytyčenému cíli. Tato realizovatelná doporučení obsahují nové postupy a prvky komunikace se zaměřením na nově vzniklé segmenty původní cílové skupiny respondentů ED České Budějovice. Před vlastním sestavením efektivní komunikační strategie autorka čtenáře stručně seznamuje s teorií a principy platnými v oboru marketingu služeb. Jádro vlastní práce následně nepopisuje teoretický projekt, který není realizovatelný v praxi, ale shrnuje soubor postupů a doporučení pro existující informační středisko a to zejména v oblastech segmentace cílové skupiny a přizpůsobení stylu komunikace potřebám těchto dílčích nově vzniklých segmentů a vytváření vztahů s veřejností s využitím Public relations. Prostředkem poznání je dotazníkový průzkum, jehož cílem je vyhodnocení míry znalostí široké veřejnosti o existenci a cílech informačního centra EUROPE DIRECT, správné navržení segmentace jednotlivých cílových skupin a zjištění jejich charakteristiky. Při zpracování textové části této diplomové práce bylo vycházeno z prostudovaných dostupných literárních pramenů, vlastního dotazníkového průzkumu a z dokumentů a analýz informačního centra EUROPE DIRECT. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6255
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7571
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account