dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Zíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T18:32:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T18:32:31Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6255
|
|
dc.description.abstract |
Téma této diplomové práce vychází nejen z potřeby efektivnější propagace informačního centra EUROPE DIRECT v Českých Budějovicích, ale také z praktických zkušeností autorky této práce, která sama působila několik let jako jeho externí spolupracovnice. Jejím záměrem bylo co nejefektivněji pomoci cílenými radami z oblasti komunikace ke zlepšení informovanosti občanů o možnostech spolupráce s tímto informačním centrem a také jeho většího zviditelnění u oslovované cílové skupiny a jejích dílčích segmentů. Smyslem práce je analýza současných komunikačních metod a prostředků používaných pobočkou ED v Českých Budějovicích, jejich vyhodnocení, odhalení nedostatků a navržení a doporučení možných postupů vedoucích k vytyčenému cíli. Tato realizovatelná doporučení obsahují nové postupy a prvky komunikace se zaměřením na nově vzniklé segmenty původní cílové skupiny respondentů ED České Budějovice. Před vlastním sestavením efektivní komunikační strategie autorka čtenáře stručně seznamuje s teorií a principy platnými v oboru marketingu služeb. Jádro vlastní práce následně nepopisuje teoretický projekt, který není realizovatelný v praxi, ale shrnuje soubor postupů a doporučení pro existující informační středisko a to zejména v oblastech segmentace cílové skupiny a přizpůsobení stylu komunikace potřebám těchto dílčích nově vzniklých segmentů a vytváření vztahů s veřejností s využitím Public relations. Prostředkem poznání je dotazníkový průzkum, jehož cílem je vyhodnocení míry znalostí široké veřejnosti o existenci a cílech informačního centra EUROPE DIRECT, správné navržení segmentace jednotlivých cílových skupin a zjištění jejich charakteristiky. Při zpracování textové části této diplomové práce bylo vycházeno z prostudovaných dostupných literárních pramenů, vlastního dotazníkového průzkumu a z dokumentů a analýz informačního centra EUROPE DIRECT. |
cs |
dc.format |
84 |
cs |
dc.format.extent |
1649847 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
company identity
|
en |
dc.subject |
company design
|
en |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie informaního centra EUROPE DIRECT České Budějovice |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of information centre EUROPE DIRECT České Budějovice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Topic of my dissertation results not only from need of more effective propagation of info centre EUROPE DIRECT in České Budějovice but from author's practical experience, who worked for few years as external co-worker. Her aim was to help with her knowledge as much as possible to improve citizens' awareness of possibilities to co-operate with info centre and the existence at all. The aim of dissertation is to analyse actual communication methods used by ED, discover their embarrassment and suggest how to improve them to reach the wished target. These realisable recommendations include new techniques and communication possibilities, which are specialized on new segments of former targeted group of ED's informants. At first author introduces the topic theory and valid principles in services' marketing. The main work is not about teoretical project, which is not used in reality but summarizes procedures and recommendations for real info centre, mainly in targeted group's segmentation (communication, forming relations with public using Public relations). To analyse the situation I prepared a questionary, that should evaluate the citizens' knowledge about existence and aims of infe centre EUROPE DIRECT. According to the results all the targeted groups could be formed properly. From the answers we can discover the characteristics of the appropriate group as well. I resulted from reachable literature sources, questionary and documentation and analysis of EUROPE DIRECT. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7571
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|