Komunikační strategie informaního centra EUROPE DIRECT České Budějovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie informaního centra EUROPE DIRECT České Budějovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Zíková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:32:31Z
dc.date.available 2010-07-16T18:32:31Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6255
dc.description.abstract Téma této diplomové práce vychází nejen z potřeby efektivnější propagace informačního centra EUROPE DIRECT v Českých Budějovicích, ale také z praktických zkušeností autorky této práce, která sama působila několik let jako jeho externí spolupracovnice. Jejím záměrem bylo co nejefektivněji pomoci cílenými radami z oblasti komunikace ke zlepšení informovanosti občanů o možnostech spolupráce s tímto informačním centrem a také jeho většího zviditelnění u oslovované cílové skupiny a jejích dílčích segmentů. Smyslem práce je analýza současných komunikačních metod a prostředků používaných pobočkou ED v Českých Budějovicích, jejich vyhodnocení, odhalení nedostatků a navržení a doporučení možných postupů vedoucích k vytyčenému cíli. Tato realizovatelná doporučení obsahují nové postupy a prvky komunikace se zaměřením na nově vzniklé segmenty původní cílové skupiny respondentů ED České Budějovice. Před vlastním sestavením efektivní komunikační strategie autorka čtenáře stručně seznamuje s teorií a principy platnými v oboru marketingu služeb. Jádro vlastní práce následně nepopisuje teoretický projekt, který není realizovatelný v praxi, ale shrnuje soubor postupů a doporučení pro existující informační středisko a to zejména v oblastech segmentace cílové skupiny a přizpůsobení stylu komunikace potřebám těchto dílčích nově vzniklých segmentů a vytváření vztahů s veřejností s využitím Public relations. Prostředkem poznání je dotazníkový průzkum, jehož cílem je vyhodnocení míry znalostí široké veřejnosti o existenci a cílech informačního centra EUROPE DIRECT, správné navržení segmentace jednotlivých cílových skupin a zjištění jejich charakteristiky. Při zpracování textové části této diplomové práce bylo vycházeno z prostudovaných dostupných literárních pramenů, vlastního dotazníkového průzkumu a z dokumentů a analýz informačního centra EUROPE DIRECT. cs
dc.format 84 cs
dc.format.extent 1649847 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject segmentace cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject Public relations cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject segmentation en
dc.subject company identity en
dc.subject company design en
dc.subject Public relations en
dc.subject communication en
dc.title Komunikační strategie informaního centra EUROPE DIRECT České Budějovice cs
dc.title.alternative Communication strategy of information centre EUROPE DIRECT České Budějovice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated Topic of my dissertation results not only from need of more effective propagation of info centre EUROPE DIRECT in České Budějovice but from author's practical experience, who worked for few years as external co-worker. Her aim was to help with her knowledge as much as possible to improve citizens' awareness of possibilities to co-operate with info centre and the existence at all. The aim of dissertation is to analyse actual communication methods used by ED, discover their embarrassment and suggest how to improve them to reach the wished target. These realisable recommendations include new techniques and communication possibilities, which are specialized on new segments of former targeted group of ED's informants. At first author introduces the topic theory and valid principles in services' marketing. The main work is not about teoretical project, which is not used in reality but summarizes procedures and recommendations for real info centre, mainly in targeted group's segmentation (communication, forming relations with public using Public relations). To analyse the situation I prepared a questionary, that should evaluate the citizens' knowledge about existence and aims of infe centre EUROPE DIRECT. According to the results all the targeted groups could be formed properly. From the answers we can discover the characteristics of the appropriate group as well. I resulted from reachable literature sources, questionary and documentation and analysis of EUROPE DIRECT. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7571
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zíková_2008_dp.pdfBlocked 1.573Mb PDF View/Open
zíková_2008_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
zíková_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account