Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti |
Author: |
Volejníková, Veronika
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá vlivem médií a reklamy na utváření hodnotového systému mladého člověka ve věku 12 - 15 let. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy komunikace, média, hodnoty a hodnotový systém a podstatnou částí je popis cílové skupiny, tedy adolescentů mezi 12. až 15. rokem života. Stěžejním bodem praktické části je dotazníkové šetření provedené na základní škole a víceletém gymnáziu. O výsledky výzkumy se opírá projektová část, ve které jsou vytvořeny profily dvou cílových skupin a projekt "Dekonzumace reklamy", který by mohl sloužit jako doplňující metoda v rámci výuky mediální výchovy. Závěrem jsou zhodnoceny omezující limity, ale i přednosti realizace naznačeného projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6314
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7569
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account