dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Hanzelková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T19:35:08Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T19:35:08Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6411
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část této práce je zaměřena na postavení PR v marketingové komunikaci, cha-rakteristiku českého lázeňství a hlavně otázku, zda vůbec potřebuje lázeňský komplex ke své účinné propagaci právě tuto formu komunikace. Její praktická část se zabývá analýzou a následným hodnocením dosavadních public relati-ons aktivit společnosti lázně Teplice nad Bečvou, a.s. Je odpovědí na otázky, zda a nakolik jsou tyto aktivity pro tuto společnost efektivní, obsa-huje mediální analýzu tištěného a webového PR a navrhuje další kroky, které mají za úkol posílit tento druh komunikace v dané organizaci. |
cs |
dc.format |
139s, 30s. tab. a obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1818518 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: public relations
|
cs |
dc.subject |
mediální analýza
|
cs |
dc.subject |
hodnocení PR aktivit
|
cs |
dc.subject |
externí analýza public relations
|
cs |
dc.subject |
lázně
|
cs |
dc.subject |
lázeňství
|
cs |
dc.subject |
Teplice nad Bečvou
|
cs |
dc.subject |
Keywords: public relations
|
en |
dc.subject |
media analysis
|
en |
dc.subject |
PR evaluation
|
en |
dc.subject |
analysis of external PR activities
|
en |
dc.subject |
spa
|
en |
dc.subject |
spa care
|
en |
dc.subject |
Teplice nad Bečvou
|
en |
dc.subject |
|
en |
dc.title |
Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of external PR activities of Teplice nad Bečvou Spa |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the bachelor work is focused on position of PR among marketing communication tools, Czech spa industry characteristics and question if it is necessary for any spa area to use public relations activities." The practical part consists of the analysis and the evaluation of public relations campaign of spa town Teplice nad Bečvou. Following text answers the question if and how much are PR activities of Teplice nad Bečvou efficient, whether they include media analysis of printed PR and online PR and suggests next steps to intensify this type of marketing communications of this spa. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7459
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|