Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hanzelková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T19:35:08Z
dc.date.available 2010-07-16T19:35:08Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6411
dc.description.abstract Teoretická část této práce je zaměřena na postavení PR v marketingové komunikaci, cha-rakteristiku českého lázeňství a hlavně otázku, zda vůbec potřebuje lázeňský komplex ke své účinné propagaci právě tuto formu komunikace. Její praktická část se zabývá analýzou a následným hodnocením dosavadních public relati-ons aktivit společnosti lázně Teplice nad Bečvou, a.s. Je odpovědí na otázky, zda a nakolik jsou tyto aktivity pro tuto společnost efektivní, obsa-huje mediální analýzu tištěného a webového PR a navrhuje další kroky, které mají za úkol posílit tento druh komunikace v dané organizaci. cs
dc.format 139s, 30s. tab. a obr. příloh cs
dc.format.extent 1818518 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: public relations cs
dc.subject mediální analýza cs
dc.subject hodnocení PR aktivit cs
dc.subject externí analýza public relations cs
dc.subject lázně cs
dc.subject lázeňství cs
dc.subject Teplice nad Bečvou cs
dc.subject Keywords: public relations en
dc.subject media analysis en
dc.subject PR evaluation en
dc.subject analysis of external PR activities en
dc.subject spa en
dc.subject spa care en
dc.subject Teplice nad Bečvou en
dc.subject en
dc.title Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou cs
dc.title.alternative Analysis of external PR activities of Teplice nad Bečvou Spa en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the bachelor work is focused on position of PR among marketing communication tools, Czech spa industry characteristics and question if it is necessary for any spa area to use public relations activities." The practical part consists of the analysis and the evaluation of public relations campaign of spa town Teplice nad Bečvou. Following text answers the question if and how much are PR activities of Teplice nad Bečvou efficient, whether they include media analysis of printed PR and online PR and suggests next steps to intensify this type of marketing communications of this spa. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7459
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hanzelková_2008_bp.pdf 1.734Mb PDF View/Open
hanzelková_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
hanzelková_2008_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account