Strategie firmy Greiner packaging na novém trhu na Ukrajině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie firmy Greiner packaging na novém trhu na Ukrajině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Slavík, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-16T20:11:51Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:26Z
dc.date.issued 2008-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6498
dc.description.abstract Žijeme v nové ekonomické éře, která se vyznačuje silnou globalizací trhů a konkurencí. Trhy se sjednocují a svět se "zmenšuje". Postupně padají poslední ochranné bariéry podnikání v některých zemích a zároveň se snižují rizika v těchto zemích podnikat. Stejně tak je tomu také na Ukrajině. Tato diplomová práce se zabývá právě tímto jevem a bude zkoumat možnosti vstupu a hledat strategii firmy Greiner packaging na novém trhu na Ukrajině. cs
dc.format 76 cs
dc.format.extent 1966218 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.05.2010
dc.subject strategie cs
dc.subject portfolio analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject BCG analýza cs
dc.subject hospodářství cs
dc.subject Porterova teorie konkurenčních sil cs
dc.subject trh cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject finanční plán cs
dc.subject strategy en
dc.subject portfolio analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject BCG analysis en
dc.subject economy en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject market en
dc.subject competition en
dc.subject product en
dc.subject financial plan en
dc.title Strategie firmy Greiner packaging na novém trhu na Ukrajině cs
dc.title.alternative The Strategy of Greiner Packaging on the New Market in Ukraine en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated We live in the economic era, which is characterised by strong market globalization and competition. Markets are uniting and the world is getting smaller. Last protection barriers for business activities are subsequently falling down. At the same time risks to start business in such countries are reducing, as well it happens in Ukraine. This thesis deals with this effect and will inspect possibilities to enter the market and look for the strategy of Greiner packaging on the new market in Ukraine. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7613
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
slavík_2008_dp.pdfBlocked 1.875Mb PDF View/Open
slavík_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
slavík_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account