Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s.r.o. a jeho návazností na modul CRM
Show full item record
No preview available
Title:
|
Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s.r.o. a jeho návazností na modul CRM |
Author: |
Vilém, Michal
|
Advisor: |
Bártek, Libor
|
Abstract:
|
Boj o zákazníka je v dnešní tržní ekonomice čím dál složitější, náročnější a nákladnější. Spokojení zákazníci jsou předpokladem úspěchu jakékoliv firmy, proto je nutné o ně dobře pečovat a komunikovat s nimi, protože dobře vybudované vztahy se zákazníky jsou tím, co se v podnikání nejlépe zpeněží. Firmy a společnosti vynakládají velké finanční prostředky na reklamní kampaně, tisk drahých katalogů, apod ale vztah k zákazníkovi je běh na dlouho trať. Jedná se o budovaní vzájemné komunikace, loajality, věrnosti a spolehlivosti. Tato bakalářská práce by měla být důležitým vodítkem pro vedení firmy, jak by mělo postupovat při dalších krocích. Dále také vyzdvihuje přínosy implementace nového MIS jehož nedílnou součástí je právě CRM. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6638
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2012
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
7433
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account