dc.contributor.advisor |
Bártek, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Vilém, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T21:12:38Z |
|
dc.date.available |
2012-12-07T00:00:43Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6638
|
|
dc.description.abstract |
Boj o zákazníka je v dnešní tržní ekonomice čím dál složitější, náročnější a nákladnější. Spokojení zákazníci jsou předpokladem úspěchu jakékoliv firmy, proto je nutné o ně dobře pečovat a komunikovat s nimi, protože dobře vybudované vztahy se zákazníky jsou tím, co se v podnikání nejlépe zpeněží. Firmy a společnosti vynakládají velké finanční prostředky na reklamní kampaně, tisk drahých katalogů, apod ale vztah k zákazníkovi je běh na dlouho trať. Jedná se o budovaní vzájemné komunikace, loajality, věrnosti a spolehlivosti. Tato bakalářská práce by měla být důležitým vodítkem pro vedení firmy, jak by mělo postupovat při dalších krocích. Dále také vyzdvihuje přínosy implementace nového MIS jehož nedílnou součástí je právě CRM. |
cs |
dc.format |
56 s., 1 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2160673 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2012 |
|
dc.subject |
řízení vztahu se zákazníky-CRM
|
cs |
dc.subject |
marketingový informační systém-MIS
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
Informační systém-IS
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
přínos CRM
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management-CRM
|
en |
dc.subject |
Marketing information system-MIS
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
Information system-IS
|
en |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
Company
|
en |
dc.subject |
Benefits of CRM
|
en |
dc.title |
Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s.r.o. a jeho návazností na modul CRM |
cs |
dc.title.alternative |
The implementation of the new marketing information system in Austin Detonator s.r.o. and its impact on the module of customer relationship management |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2008-01-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The struggle about customers is in nowadays market economy harder and more difficult. Satisfied customers are a good assumption to have successful relationships with clients for every company. Firms spend a lot of money for advertising campaign but relationship to customer is a run for a long time. It is about mutual communication, loyalties and dependability. This bachelor thesis should show the guideline for a Top management of firm Austin Detonator Ltd, how they would to make a decision the further steps. This bachelor work waiter emphasis implementation new modern marketing information system and contribution of module CRM. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7433
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
C |
|