Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s.r.o. a jeho návazností na modul CRM

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s.r.o. a jeho návazností na modul CRM

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bártek, Libor
dc.contributor.author Vilém, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-16T21:12:38Z
dc.date.available 2012-12-07T00:00:43Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6638
dc.description.abstract Boj o zákazníka je v dnešní tržní ekonomice čím dál složitější, náročnější a nákladnější. Spokojení zákazníci jsou předpokladem úspěchu jakékoliv firmy, proto je nutné o ně dobře pečovat a komunikovat s nimi, protože dobře vybudované vztahy se zákazníky jsou tím, co se v podnikání nejlépe zpeněží. Firmy a společnosti vynakládají velké finanční prostředky na reklamní kampaně, tisk drahých katalogů, apod ale vztah k zákazníkovi je běh na dlouho trať. Jedná se o budovaní vzájemné komunikace, loajality, věrnosti a spolehlivosti. Tato bakalářská práce by měla být důležitým vodítkem pro vedení firmy, jak by mělo postupovat při dalších krocích. Dále také vyzdvihuje přínosy implementace nového MIS jehož nedílnou součástí je právě CRM. cs
dc.format 56 s., 1 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2160673 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2012
dc.subject řízení vztahu se zákazníky-CRM cs
dc.subject marketingový informační systém-MIS cs
dc.subject analýza cs
dc.subject informace cs
dc.subject Informační systém-IS cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject společnost cs
dc.subject přínos CRM cs
dc.subject Customer Relationship Management-CRM en
dc.subject Marketing information system-MIS en
dc.subject Analysis en
dc.subject information en
dc.subject Information system-IS en
dc.subject Customer en
dc.subject Company en
dc.subject Benefits of CRM en
dc.title Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s.r.o. a jeho návazností na modul CRM cs
dc.title.alternative The implementation of the new marketing information system in Austin Detonator s.r.o. and its impact on the module of customer relationship management en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2008-01-24
dc.description.abstract-translated The struggle about customers is in nowadays market economy harder and more difficult. Satisfied customers are a good assumption to have successful relationships with clients for every company. Firms spend a lot of money for advertising campaign but relationship to customer is a run for a long time. It is about mutual communication, loyalties and dependability. This bachelor thesis should show the guideline for a Top management of firm Austin Detonator Ltd, how they would to make a decision the further steps. This bachelor work waiter emphasis implementation new modern marketing information system and contribution of module CRM. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7433
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vilém_2008_bp.pdf 2.060Mb PDF View/Open
vilém_2008_vp.doc 137Kb Microsoft Word View/Open
vilém_2008_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account