Analýza zákazníků společnosti T-Mobile.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků společnosti T-Mobile.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dudíková, Dagmar
dc.contributor.author Odstrčilíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-16T21:27:32Z
dc.date.available 2010-07-16T21:27:32Z
dc.date.issued 2008-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6675
dc.description.abstract Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků společnosti T-Mobile. Společnost začala na českém trhu podnikat v roce 2003 kdy zakoupila síť od společnosti RadioMobil (tehdejší Paegas). Nyní je jedním ze tří probozovatelů, kteří operují na tuzemském trhu. K průzkumu zákazníků jsem použila dotazník obsahující celkem 15 otázek. Dotazník vyplňovali zaměstnanci výrobní firmy a personál v nemocnici. V závěru jsem navrhla řešení, která by mohla vést ke zvýšení počtu zákazníků. cs
dc.format 44 s. cs
dc.format.extent 296564 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza cs
dc.subject komunikační technologie cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject analysis en
dc.subject technology of comunication en
dc.subject research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject customer en
dc.title Analýza zákazníků společnosti T-Mobile. cs
dc.title.alternative Analysis of T-Mobile customers. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Stuchlík, Jan
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.description.abstract-translated The topic of my dissertation work is an analysis of T-Mobile company customers. The company started its business on the Czech market in 2003 when it bought an existing mobile phone net from Radiomobile company. Nowadays, T-Mobile company is one of 3 providers who carry out business an our local market. To survay the customers, I used a questionnaire containing totally 15 questions. The questionnaire was filled in by some employees of a manufactoring company and hospital staff. In the closing paragraph, I suggested a solution which could lead to an increasing number of T-Mobile customers. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9658
dc.date.assigned 2008-02-26
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
odstrčilíková_2008_bp.pdf 289.6Kb PDF View/Open
odstrčilíková_2008_vp.pdf 330.0Kb PDF View/Open
odstrčilíková_2008_op.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account