Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturáklního fondu EU
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturáklního fondu EU |
Author: |
Terrich, Robert
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Marketingová komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU je analytickou prací zaměřenou na schopnost podnikatelů a firem získat finanční dotaci na projektový záměr v oblasti profesního vzdělávání lidských zdrojů. Žádost o dotaci je chápána jako produkt firmy. Cílem žadatele je získat finanční podporu zveřejněním strategických vizí podniku prostřednictvím dat z firemního informačního systému a efektivním použitím nástrojů inte-grované marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6716
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7621
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account