Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturáklního fondu EU

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturáklního fondu EU

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturáklního fondu EU
Author: Terrich, Robert
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Marketingová komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU je analytickou prací zaměřenou na schopnost podnikatelů a firem získat finanční dotaci na projektový záměr v oblasti profesního vzdělávání lidských zdrojů. Žádost o dotaci je chápána jako produkt firmy. Cílem žadatele je získat finanční podporu zveřejněním strategických vizí podniku prostřednictvím dat z firemního informačního systému a efektivním použitím nástrojů inte-grované marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6716
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7621


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
terrich_2008_dp.pdfBlocked 1.753Mb PDF
terrich_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
terrich_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account