Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturáklního fondu EU

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturáklního fondu EU

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Terrich, Robert
dc.date.accessioned 2010-07-16T21:47:38Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:27Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6716
dc.description.abstract Marketingová komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU je analytickou prací zaměřenou na schopnost podnikatelů a firem získat finanční dotaci na projektový záměr v oblasti profesního vzdělávání lidských zdrojů. Žádost o dotaci je chápána jako produkt firmy. Cílem žadatele je získat finanční podporu zveřejněním strategických vizí podniku prostřednictvím dat z firemního informačního systému a efektivním použitím nástrojů inte-grované marketingové komunikace. cs
dc.format 85 s, 24 s. příloh cs
dc.format.extent 1838969 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
dc.subject dotace EU cs
dc.subject žádost o dotaci cs
dc.subject GS Profese cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject integrovaná marketin-gová komunikace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject manuál cs
dc.subject profesní vzdělávání cs
dc.subject EU grant en
dc.subject grant application en
dc.subject GS Profession en
dc.subject marketing communication en
dc.subject integrated market-ing communication en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject questionnaire en
dc.subject quantitative research en
dc.subject qualitative research en
dc.subject manual en
dc.subject professional education en
dc.title Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturáklního fondu EU cs
dc.title.alternative Marketing communications in subsidies of European funds en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated Marketing Communication under the EU Structural Fund Grant Heading is an analytical work focusing on the ability of entrepreneurs and firms to obtain funding grants for busi-ness plans in the area of professional education of human resources. A grant application is understood as a firm's product. The goal of the applicant is to obtain financial support by making public a business's strategic visions through data from the firm's information sys-tem and the effective use of the tools of integrated marketing communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7621
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
terrich_2008_dp.pdfBlocked 1.753Mb PDF View/Open
terrich_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
terrich_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account