Využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů.

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů.
Author: Čiscoň, Zbyněk
Advisor: Grussová, Anna
Abstract: Cílem práce je nastínit možnost využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů. Práce je dělena na dvě části. V první části jsou utříděny informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, dodržování jeho zásad a marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na popis a charakteristiku vybraných hotelů, jejich analýzu a návrh jejich rozvoje do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6733
Date: 2008-08-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav potravinářského inženýrství
Discipline: Chemie a technologie potravin
Grade for thesis and defense: A 7974


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čiscoň_2008_bp.pdf 1.016Mb PDF View/Open
čiscoň_2008_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
čiscoň_2008_op.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account