Využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů. |
Author: |
Čiscoň, Zbyněk
|
Advisor: |
Grussová, Anna
|
Abstract:
|
Cílem práce je nastínit možnost využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů. Práce je dělena na dvě části. V první části jsou utříděny informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, dodržování jeho zásad a marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na popis a charakteristiku vybraných hotelů, jejich analýzu a návrh jejich rozvoje do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6733
|
Date:
|
2008-08-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav potravinářského inženýrství |
Discipline:
|
Chemie a technologie potravin |
Grade for thesis and defense:
|
A
7974
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account