UV mapování v Blenderu
Show full item record
No preview available
Title:
|
UV mapování v Blenderu |
Author: |
Vysloužilová, Leona
|
Advisor: |
Pokorný, Pavel
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je charakteristika prostředí 3D grafického programu Blender v jeho aktuální verzi, zaměřena zejména na materiálové vlastnosti a nanášení textur. Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část obsahuje charakteristiku programu Blender, především nástrojů týkajících se UV mapování a nanášení textur na modely. Také obsahuje charakteristiku programu Gimp, zaměřenou zejména na funkce používaných na tvorbu textur. Praktická část obsahuje elektronickou dokumentaci a praktické ukázky modelů v Blenderu určených k UV mapování a pro tyto modely textury vytvořené v programu Gimp, sloužící pro výuku předmětu Počítačová grafika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6884
|
Date:
|
2008-05-15 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav aplikované informatiky |
Discipline:
|
Informační technologie |
Grade for thesis and defense:
|
A
9178
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account