UV mapování v Blenderu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Vysloužilová, Leona
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T23:08:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T23:08:44Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6884
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je charakteristika prostředí 3D grafického programu Blender v jeho aktuální verzi, zaměřena zejména na materiálové vlastnosti a nanášení textur. Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část obsahuje charakteristiku programu Blender, především nástrojů týkajících se UV mapování a nanášení textur na modely. Také obsahuje charakteristiku programu Gimp, zaměřenou zejména na funkce používaných na tvorbu textur. Praktická část obsahuje elektronickou dokumentaci a praktické ukázky modelů v Blenderu určených k UV mapování a pro tyto modely textury vytvořené v programu Gimp, sloužící pro výuku předmětu Počítačová grafika. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
5289753 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
UV mapping
|
en |
dc.subject |
the creation of the textures
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
Gimp
|
en |
dc.subject |
UV mapování
|
cs |
dc.subject |
tvorba textur
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
Gimp
|
cs |
dc.title |
UV mapování v Blenderu |
cs |
dc.title.alternative |
UV mapping in Blender |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podoba, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2008-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor' s project is characteristic of setting 3D graphic programme Blender in its actual version, targeting especially to the material qualities and spreading the textures. The bachelor' s project consists of several parts. The theoretical part contains the characteristics of programme Blender, especially the tools conected to UV mapping and spreading the textures onto the models. Also contains the characteristics of programme GIMP, especially focused on the functions used for creation of the textures. The practical part contains electronical documentation and practical exhibits of the models in Blender determinate to UV mapping and for these models the textures created in programme GIMP, serving for education of the subject Computer graphic. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/76
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
9178
|
|
dc.date.assigned |
2008-02-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
trojrozměrná grafika
|
cs |
local.subject |
three-dimensional graphics
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account