UV mapování v Blenderu

DSpace Repository

Language: English čeština 

UV mapování v Blenderu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Vysloužilová, Leona
dc.date.accessioned 2010-07-16T23:08:44Z
dc.date.available 2010-07-16T23:08:44Z
dc.date.issued 2008-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6884
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je charakteristika prostředí 3D grafického programu Blender v jeho aktuální verzi, zaměřena zejména na materiálové vlastnosti a nanášení textur. Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část obsahuje charakteristiku programu Blender, především nástrojů týkajících se UV mapování a nanášení textur na modely. Také obsahuje charakteristiku programu Gimp, zaměřenou zejména na funkce používaných na tvorbu textur. Praktická část obsahuje elektronickou dokumentaci a praktické ukázky modelů v Blenderu určených k UV mapování a pro tyto modely textury vytvořené v programu Gimp, sloužící pro výuku předmětu Počítačová grafika. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 5289753 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject UV mapping en
dc.subject the creation of the textures en
dc.subject Blender en
dc.subject Gimp en
dc.subject UV mapování cs
dc.subject tvorba textur cs
dc.subject Blender cs
dc.subject Gimp cs
dc.title UV mapování v Blenderu cs
dc.title.alternative UV mapping in Blender en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podoba, Tomáš
dc.date.accepted 2008-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor' s project is characteristic of setting 3D graphic programme Blender in its actual version, targeting especially to the material qualities and spreading the textures. The bachelor' s project consists of several parts. The theoretical part contains the characteristics of programme Blender, especially the tools conected to UV mapping and spreading the textures onto the models. Also contains the characteristics of programme GIMP, especially focused on the functions used for creation of the textures. The practical part contains electronical documentation and practical exhibits of the models in Blender determinate to UV mapping and for these models the textures created in programme GIMP, serving for education of the subject Computer graphic. en
dc.description.department Ústav aplikované informatiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/76 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 9178
dc.date.assigned 2008-02-20
utb.result.grade A
local.subject trojrozměrná grafika cs
local.subject three-dimensional graphics en


Files in this item

Files Size Format View
vysloužilová_2008_bp.pdfBlocked 5.044Mb PDF View/Open
vysloužilová_2008_vp.doc 288.5Kb Microsoft Word View/Open
vysloužilová_2008_op.doc 290Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account