dc.contributor.advisor |
Gistr, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Vašulka, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T03:11:12Z |
|
dc.date.available |
2014-12-07T00:00:25Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7431
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má za cíl zmapování trhu s výfukovými systémy, na který se chystá společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. vstoupit se svým patentovaným tlumičem hluku výfukových plynů. V práci jsou popsány aktuální trendy na trhu, zmíněni a analyzováni současní největší a nejsilnější konkurenti na trhu a navržen marketingový plán, který by mohl dopomoci firmě k získání nových zákazníků a nalezení odbytišť. V závěru práce je zhodnocení nadějí společnosti na úspěch s novým výrobkem. |
cs |
dc.format |
60 s. |
cs |
dc.format.extent |
790373 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2014 |
|
dc.subject |
Trh
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
Market
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.title |
Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Suggestion of marketing activities during implementing a new production shedule in AVEX TRADE, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Londová, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2008-01-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of bachelor thesis is to map out the exhaust systems market, where AVEX TRADE, Ltd. is going to enter with the patented silencer. In the thesis you can find current trends on the market, there are mentioned and analysed present biggest and strongest competitors and there is proposed a marketing strategy, which could help the company to get new customers and find new distributive field. At the end of this thesis there is an estimation of chances that the company's new product will be successful on the market. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7431
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
A |
|