Komunikační strategie e-Learningového serveru
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie e-Learningového serveru |
Author: |
Pospíšil, Jan
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby komunikační strategie nově vznikají-cího e-Learningového serveru. V teoretické části jsou zpracována teoretická a metodolo-gická východiska k problematice nových přístupů ve vzdělávání a marketingových komuni-kacích. Praktická část je věnována charakteristice produktu, jeho cílových skupin a marke-tingovým analýzám vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a jejího produktu. V projektové části jsou definovány základní strategické cíle komunikace, je vytvořen creati-ve brief a na jejich základě je vytvořen rámcový návrh komunikační kampaně pro rok 2008/2009. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7447
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7558
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account