Měření spokojenosti zákazníků jako podklad pro zdokonalení efektivnosti prodeje ve firmě TEOMA
Show full item record
No preview available
Title:
|
Měření spokojenosti zákazníků jako podklad pro zdokonalení efektivnosti prodeje ve firmě TEOMA |
Author: |
Ryšťáková, Marcela
|
Advisor: |
Krejcárek, Luboš
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem a dále analyzuje chování spotřebitelů, kteří hrají významnou roli v marketingovém a prodejním procesu firmy. Byly vypracovány dva dotazníky týkající se velkoobchodních organizací a individuálních kupujících. Na základě výsledků z dotazníkových šetření, které vyplynuly z kupního chování zákazníků ve firmě Teoma, byly navrženy doporučení pro zefektivnění a zvýšení prodeje firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7457
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
7401
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account