Měření spokojenosti zákazníků jako podklad pro zdokonalení efektivnosti prodeje ve firmě TEOMA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků jako podklad pro zdokonalení efektivnosti prodeje ve firmě TEOMA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krejcárek, Luboš
dc.contributor.author Ryšťáková, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:18:58Z
dc.date.available 2010-07-17T03:18:58Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7457
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem a dále analyzuje chování spotřebitelů, kteří hrají významnou roli v marketingovém a prodejním procesu firmy. Byly vypracovány dva dotazníky týkající se velkoobchodních organizací a individuálních kupujících. Na základě výsledků z dotazníkových šetření, které vyplynuly z kupního chování zákazníků ve firmě Teoma, byly navrženy doporučení pro zefektivnění a zvýšení prodeje firmy. cs
dc.format 77 s. cs
dc.format.extent 791642 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Chování kupujících cs
dc.subject marketingová orientace na zákazníka cs
dc.subject model spotřebitelského chování cs
dc.subject kulturní faktory cs
dc.subject sociální faktory cs
dc.subject osobní faktory cs
dc.subject psychologické faktory cs
dc.subject kupní rozhodovací proces cs
dc.subject kupní role cs
dc.subject chování organizací cs
dc.subject proces rozhodování organizací cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Customer behaviour en
dc.subject marketing orientation on customer en
dc.subject model of consumer behaviour en
dc.subject cultural factors en
dc.subject social factors en
dc.subject personal factors en
dc.subject psychological factors en
dc.subject purchase decision making process en
dc.subject purchase role en
dc.subject behaviour of organizations en
dc.subject corporate decision making process en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků jako podklad pro zdokonalení efektivnosti prodeje ve firmě TEOMA cs
dc.title.alternative Customer satisfaction assessment as a basis for improvement in the effectiveness of sales in the company Teoma en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2008-01-15
dc.description.abstract-translated My bachelor work deals with customer satisfaction, which is a very important factor for success of each company. This work also analyses behaviour of customers, who play an important part in marketing and sales process in a company. There were elaborated two kinds of questionnaires for wholesalers and individual customers. From results of the survey of customer behaviour in the firm Teoma were suggested recommendations for more effective and higher sale in the company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7401
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ryšťáková_2008_bp.pdf 773.0Kb PDF View/Open
ryšťáková_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
ryšťáková_2008_op.doc 33Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account