Analýza internetového obchodu se značkovými parfémy wwww.mwparfemy.cz
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza internetového obchodu se značkovými parfémy wwww.mwparfemy.cz |
Author: |
Vejr, Adam
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Práce se týká analýzy internetového obchodu se značkovými parfémy www.mwparfemy.cz. Analýza je provedena z hlediska základních prvků marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí a z hlediska efektivity webových stránek ve vztahu k cílovým skupinám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7666
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
7532
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account