dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Vavrochová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:58:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T04:58:02Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7677
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zpracovat dokument vypovídající o firemní kultuře, jejích vlastnostech, úrovních, prvcích a znacích a způsobu řízení. Předlohou pro praktickou část, tedy analýzu firemní kultury a návrh optimálního stavu a konkrétních kroků ke zlepšení v reálné praxi, mi byla společnost Perfetti Van Melle Czech Republic. Bude možné sledovat projekt od prvního záměru přes analýzu, vyhodnocení, až po návrhy optimálních řešení. |
cs |
dc.format |
71 |
cs |
dc.format.extent |
1088309 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
filozofie organizace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
company identity
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
company philosophy
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.title |
Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity |
cs |
dc.title.alternative |
Formation of Corporate Culture as a part of Corporate Identity |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to write out a document concerning company culture, its characteristic features, levels, signs and the way of management. The model for the practical part, i.e. for the analysis of the company culture and for the proposal of the optimal state and for the specific steps needed to improve the current state in practice was company Perfetti Van Melle Czech Republic. It will be possible to trace down the project from the initial intention through the analysis, evaluation, to the final suggestions of the optimal solutions. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7624
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|