Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Vavrochová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:58:02Z
dc.date.available 2010-07-17T04:58:02Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7677
dc.description.abstract Cílem této práce je zpracovat dokument vypovídající o firemní kultuře, jejích vlastnostech, úrovních, prvcích a znacích a způsobu řízení. Předlohou pro praktickou část, tedy analýzu firemní kultury a návrh optimálního stavu a konkrétních kroků ke zlepšení v reálné praxi, mi byla společnost Perfetti Van Melle Czech Republic. Bude možné sledovat projekt od prvního záměru přes analýzu, vyhodnocení, až po návrhy optimálních řešení. cs
dc.format 71 cs
dc.format.extent 1088309 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject kultura cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject analýza cs
dc.subject filozofie organizace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject culture en
dc.subject company identity en
dc.subject analysis en
dc.subject company philosophy en
dc.subject internal communication en
dc.title Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity cs
dc.title.alternative Formation of Corporate Culture as a part of Corporate Identity en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to write out a document concerning company culture, its characteristic features, levels, signs and the way of management. The model for the practical part, i.e. for the analysis of the company culture and for the proposal of the optimal state and for the specific steps needed to improve the current state in practice was company Perfetti Van Melle Czech Republic. It will be possible to trace down the project from the initial intention through the analysis, evaluation, to the final suggestions of the optimal solutions. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7624
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vavrochová_2008_dp.pdfBlocked 1.037Mb PDF View/Open
vavrochová_2008_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
vavrochová_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account