Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI
Author: Ševců, Eva
Advisor: Vašková, Jana
Abstract: Cílem mé bakalářské práce je na základě shromáždění potřebných materiálů a marketingo-vého výzkumu trhu navrhnout marketingovou strategii pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI, a to konkrétně pro myslivce, rybáře a ochránce přírody. V teoretické části jsem seskupila příslušné literární prameny, v analytické části jsem proved-la dotazníkové šetření a vyhodnotila získané údaje, na jejichž základě jsem závěrem navrhla konkrétní marketingovou strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7700
Date: 2007-12-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2017
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 7406


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ševců_2008_bp.pdfBlocked 806.5Kb PDF View/Open
ševců_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
ševců_2008_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account