Nové formy komerční komunikace - reklama on-line

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové formy komerční komunikace - reklama on-line

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wolf, Dušan
dc.contributor.author Vincenc, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:31:58Z
dc.date.available 2010-07-17T08:31:58Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7976
dc.description.abstract Obsahem bakalářské práce je realizace interaktivní reklamní kampaně za využití nových médií. V teoretické části práce se zabývám hodnocením vývoje internetové reklamy v posledních letech. Zároveň se zaměřuji na porovnání nových forem marketingové komu-nikace s "tradičními" médii. Součástí práce je také výčet momentálně používaných on-line reklamních formátů, včetně zaměření na nové trendy v marketingové komunikaci. Důleži-tým ukazatelem je efektivita internetové reklamy a to, jakým způsobem jí lze měřit. V neposlední řadě také poukazuji, na otázku etického hlediska reklamy a způsoby její regu-lace. Část praktická obsahuje konkrétní realizaci reklamní kampaně, za využití nových prostředků marketingové komunikace. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 3294092 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject reklama cs
dc.subject on-line cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject internet cs
dc.subject banner cs
dc.subject interaktivní cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject marketing cs
dc.subject advertisement en
dc.subject on-line en
dc.subject communication en
dc.subject internet en
dc.subject interactive en
dc.subject effectiveness en
dc.subject marketing en
dc.title Nové formy komerční komunikace - reklama on-line cs
dc.title.alternative New Forms of Commercial Communication - On-line Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dušek, Roman
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated What my bachelor thesis contains, is realization of an interactive marketing campaign using new media. In the theoretical part of the thesis, I evaluate the evolution of internet marketing in the last few years. I also target the comparison of new marketing communi-cation forms and the "traditional'q media. In my thesis, you can also find a list of on-line advertising formats currently used, including new trends in marketing communication. An important indicator is internet advertising effectiveness and the way how it can be mea-sured. I would also like to point out the question of marketing ethics and marketing regu-lation methods. The practical part of the thesis contains particular execution of an adverti-sing campaign using new methods of marketing communication. en
dc.description.department Ústav produktového designu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/127 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 13125
dc.date.assigned 2008-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vincenc_2009_bp.pdfBlocked 3.141Mb PDF View/Open
vincenc_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
vincenc_2009_op.pdf 458.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account