Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wolf, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Vincenc, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T08:31:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T08:31:58Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7976
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem bakalářské práce je realizace interaktivní reklamní kampaně za využití nových médií. V teoretické části práce se zabývám hodnocením vývoje internetové reklamy v posledních letech. Zároveň se zaměřuji na porovnání nových forem marketingové komu-nikace s "tradičními" médii. Součástí práce je také výčet momentálně používaných on-line reklamních formátů, včetně zaměření na nové trendy v marketingové komunikaci. Důleži-tým ukazatelem je efektivita internetové reklamy a to, jakým způsobem jí lze měřit. V neposlední řadě také poukazuji, na otázku etického hlediska reklamy a způsoby její regu-lace. Část praktická obsahuje konkrétní realizaci reklamní kampaně, za využití nových prostředků marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
3294092 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
on-line
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
banner
|
cs |
dc.subject |
interaktivní
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
on-line
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
interactive
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line |
cs |
dc.title.alternative |
New Forms of Commercial Communication - On-line Advertising |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dušek, Roman |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
What my bachelor thesis contains, is realization of an interactive marketing campaign using new media. In the theoretical part of the thesis, I evaluate the evolution of internet marketing in the last few years. I also target the comparison of new marketing communi-cation forms and the "traditional'q media. In my thesis, you can also find a list of on-line advertising formats currently used, including new trends in marketing communication. An important indicator is internet advertising effectiveness and the way how it can be mea-sured. I would also like to point out the question of marketing ethics and marketing regu-lation methods. The practical part of the thesis contains particular execution of an adverti-sing campaign using new methods of marketing communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/127
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
13125
|
|
dc.date.assigned |
2008-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account