Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh |
Author: |
Novák, Martin
|
Advisor: |
Zelenka, Roman
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je zvážení možnosti proniknutí společnosti ZELENKA na německý trh. V teoretické části jsou popsány metody analýzy marketingového prostředí a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje seznámení se společností ZELENKA, charakteristiku německého trhu a je zde také realizován průzkum trhu. Další částí analytické kapitoly je definování daňového systému v Německu, popsání druhů německých obchodních společností a možnosti jejich založení. V závěru jsou doporučení a návrhy pro společnost ZELENKA, ke kterým jsem dospěl během zpracovávání této bakalářské práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8022
|
Date:
|
2009-04-28 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
13055
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account