Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zelenka, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Novák, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T08:54:27Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8022
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zvážení možnosti proniknutí společnosti ZELENKA na německý trh. V teoretické části jsou popsány metody analýzy marketingového prostředí a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje seznámení se společností ZELENKA, charakteristiku německého trhu a je zde také realizován průzkum trhu. Další částí analytické kapitoly je definování daňového systému v Německu, popsání druhů německých obchodních společností a možnosti jejich založení. V závěru jsou doporučení a návrhy pro společnost ZELENKA, ke kterým jsem dospěl během zpracovávání této bakalářské práce. |
cs |
dc.format |
71 s., 10 s. přílohy |
cs |
dc.format.extent |
883692 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039 |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
jazykové služby
|
cs |
dc.subject |
daňový systém v Německu
|
cs |
dc.subject |
obchodní společnosti v Německu
|
cs |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
language services
|
en |
dc.subject |
tax system in Germany
|
en |
dc.subject |
companies in Germany
|
en |
dc.title |
Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh |
cs |
dc.title.alternative |
PENETRATING OF THE COMPANY ZELENKA CZECH REPUBLIC INTO THE GERMAN MARKET |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-04-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is to consider the possibility of the ZELENKA Company penetrating the German market. The theoretical part describes the analytical methods of the marketing environment and of marketing research. The practical part contains an introduction of the ZELENKA Company, the characteristics of the German market, and also the market research performed. Another part of the analytical chapter defines the tax system in Germany, describes the types of German companies, and the options for founding them. The conclusion contains recommendations and proposals for the ZELENKA Company, to which I have arrived during the preparation of this bachelor thesis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13055
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-24 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account