dc.contributor.advisor |
Motyka, Radek
|
|
dc.contributor.author |
Lambrevová, Dijana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T09:05:34Z |
|
dc.date.available |
2011-01-11T09:40:52Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8046
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s. (dále jen M&M Reality) a její následné vyhodnocení. Firma M&M Reality, i přesto, že je na realitním trhu poměrně krátkou dobu, si zakládá na dobrém jménu, profesionalitě, serióznosti a důvěryhodnosti. Tato společnost se snaží konkurenci nebrat v úvahu, a tak je pro mě výzvou zhodnotit konkurenční situaci na trhu realitních společností. V teoretické části objasňuji pojmy, které souvisejí s tématem konkurence a její analýza. V praktické části prezentuji firmu M&M Reality a zkoumám její postavení v konkurenčním prostředí. Ve své práci vycházím z dostupné odborné literatury, internetových stránek a ostatních zdrojů, které jsou uvedeny v závěru v seznamu použité literatury. V závěru se pak zabývám návrhy a doporučeními na základě analýzy |
cs |
dc.format |
94 s., 21 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2571284 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2010 |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
Porterův pětifaktorový model
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
reality
|
cs |
dc.subject |
inzerce
|
cs |
dc.subject |
provize
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
goodwill
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
Porter's fivefactor model
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
property
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
cut
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
goodwill
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Competition analysis of M&M Reality Holding, a.s. company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2009-01-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's thesis is the competition analysis of M&M Reality Holding, a.s. company (in the following text just M&M Reality) and evaluation of it. M&M Reality company, in spite of quite short time in property market, pride on goodwill, professionalism, seriousness and trustworthiness. This company don't want to take a competition as a important point of business and so it is for me challange to do competition analysis in market of property companies. In theory part I bring out terms which are related to competition analysis. In practical part I present M&M Reality company and I spy into competition status. In my thesis I gatherfrom special literature, websites and the others which are at the close in the list of literature out. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10376
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
D |
|