Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wolf, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Olejníčková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T09:08:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T09:08:02Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8049
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR. V první části se zabývám zrodem vinařství ve světě i u nás, jeho vývojem, historickými souvislostmi, způsoby tradičního značení, vinařskými symboly a ikonografií. Dále se věnuji vzniku vinařské propagace, jejímu vývoji a jednotlivým podobám tištěné reklamy. Druhá část je věnována českým a moravským etiketám na víno, od těch prvorepublikových až po současné a také jejich specifickým druhům. Stručně zde zmiňuji i některé nejznámější výrobce vína a jejich značky. Poslední kapitola je nahlédnutím do světa současné vinařské propagace. |
cs |
dc.format |
59 s. |
cs |
dc.format.extent |
13533281 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
víno
|
cs |
dc.subject |
vinařství
|
cs |
dc.subject |
etikety
|
cs |
dc.subject |
viněta
|
cs |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
visual style
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
wine
|
en |
dc.subject |
viniculture
|
en |
dc.subject |
etiquettes
|
en |
dc.subject |
label
|
en |
dc.title |
Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR. |
cs |
dc.title.alternative |
History and present of Wine Labels and Wine Brands in Czech Republic. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lehutová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theme of this bachelor thesis is the history and the present age of wine etiquettes and brands of wineries and viniculture in the Czech Republic. In the first part it is concerned with the origin of viniculture in the world and in the Czech Republic, its progress, historical links, ways of traditional labelling, wine symbols and iconography. Furthermore I pay my attention to the origin of wine promotion, its progress and particular images of printed advertising. The second part is devoted to the czech and moravian wine etiquettes, starting from the First Republic ones, finishing at the present ones and their specific kinds. I also briefly mention some of the best-known wine producers and their brands. The last chapter is an insight into the wolrd of the present wine promotion. |
en |
dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/127
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
13293
|
|
dc.date.assigned |
2008-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account