Využití internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích

Show full item record

No preview available
Title: Využití internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích
Author: Šafářová, Martina
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Cílem bakalářské práce "Analýza internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích" je seznámení s problematikou neziskového sektoru a marketingové komunikace v něm a představení internetu jako dalšího média využívaného neziskovými organizacemi ke komunikaci s veřejností. Přínosem této práce je analýza využití internetu v neziskových organizacích zlínského kraje, přičemž podstatná je skutečnost, zda své internetové stránky potřebně aktualizují a na jaké jsou úrovni. Podkladem pro zpracování analýzy je dotazníkové šetření opírající se o informace poskytnuté zástupci samotných neziskových organizací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8221
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10682


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šafářová_2009_bp.pdfBlocked 1.389Mb PDF
šafářová_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
šafářová_2009_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account