Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Horký, Ivo
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T13:03:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T13:03:46Z |
|
dc.date.issued |
2009-08-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8496
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabýva současným stavem marketingové komunikace a návrhem jejího zlepšení ve firmě Zlínlux-osvětlení s.r.o.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.V teoretické části jsou prezentovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. V praktické části je popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě,SWOT analýza,analýza konkurence a dodavatelů.V projektové části je prezentován návrh na zlepšení marketingové komunikace.Tento projekt je podroben nákladové i časové analýze. |
cs |
dc.format |
86 s, 4 s. priloh |
cs |
dc.format.extent |
958882 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
návrh marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
proposal of marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project improving marketing communication of Zlínlux-osvětlení s.r.o. company. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Muchová, Simona |
|
dc.date.accepted |
2009-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
My diploma thesis is focused on the present state of marketing communication and on proposal of improving marketing communication in Zlinlux-osvetleni s.r.o. company.Diploma thesis is devided into a theoretical and practical part.The theoretical part describes marketing communication tools.The practical part describes present state of marketing communication in the company as well as SWOT analysis,competition and supplier analysis.My proposal concerning the improvement of the marketing communication in Zlinlux-osvetleni s.r.o. company including time and cost analysis is presented in the project part. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12343
|
|
dc.date.assigned |
2009-06-19 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account