Reklama v ruské mutaci časopisu Esquire
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Tomek, Miloš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T13:59:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T13:59:02Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8607
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je prezentace několika analýz tiskové inzerce pánského lifesty-lového časopisu Esquire v ruské mutaci. Tato analýza může být vodítkem pro případné zadavatele reklamy na ruském trhu. Teoretická část práce je věnována představení ruského mediálního trhu s jeho nejvýznam-nějšími zástupci a charakteristikou mediálního mixu. Praktickou část tvoří analýzy a zhodnocení jednotlivých reklam v ruské mutaci časopisu Esquire a porovnání s jedním číslem české a anglické mutace, porovnání užití reklamních apelů. Závěr práce je zaměřen na celkové zhodnocení časopisu a jeho využití v marketingové komunikaci. |
cs |
dc.format |
43 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4705284 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
Esquire
|
cs |
dc.subject |
tisková inzerce
|
cs |
dc.subject |
reklamní apely
|
cs |
dc.subject |
mediální mix
|
cs |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
Esquire
|
en |
dc.subject |
press advertisements
|
en |
dc.subject |
advertising appeals
|
en |
dc.subject |
media mix
|
en |
dc.title |
Reklama v ruské mutaci časopisu Esquire |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising in national versions of magazines Esquire. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2009-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this Bachelor's work is the presentation of several analyses of press advertise-ments in the Russian version of the men's lifestyle magazine Esquire. These analyses may serve as a guidepost for potential Czech submitters of advertisements in the Russian mar-ket. The theoretical section of the work is devoted to a presentation of the Russian media mar-ket, with its most influential players and characteristic media mix. The practical section is composed of analyses and evaluations of individual advertisements in the Russian version of the magazine Esquire, and comparisons with a single issue of the Czech and English versions, including comparisons of the advertising appeals that are used. The conclusion of the work is aimed at an overall evaluation of the magazine and its uses in marketing communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10696
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account