Propagace značek v českém filmu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Propagace značek v českém filmu |
Author: |
Kirschová, Michaela
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Práce zpracovává problematiku propagace v českém filmu s důrazem na product placement. Product placement je forma propagace, která integruje značkové produkty do mediálního prostředí, kde není bezprostředně očekávána. Teoretická část se zabývá formami product placementu a jeho možností uplatnění v podmínkách české kinematografie. Praktická část podrobně analyzuje product placement ve dvou zvolených filmech české produk-ce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8671
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7462
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account