dc.contributor.advisor |
Řeháčková, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Hnilová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:53:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T15:53:49Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8843
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou integrace dětí se speciálními potřebami. Teoretická část obsahuje popis obecných podmínek integrace, včetně legislativního zajištění. Dále jsou zde uvedeny typy postižení, přičemž největší pozornost je věnována zrakovému postižení a poruchám komunikačních schopností, také jsou uvedena specifika integrace dětí s těmito hendikepy. V neposlední řadě je popsána problematika začlenění dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu. Praktická část je zaměřena na zpracování výzkumu a na interpretaci výsledků z rozhovorů a dotazníkového šetření ("sociometrie"). Výzkumným problémem bylo postavení dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu žáků běžné základní školy. |
cs |
dc.format |
73 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2740452 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní integrace
|
cs |
dc.subject |
zrakové postižení
|
cs |
dc.subject |
poruchy řeči
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
sociální pozice
|
cs |
dc.subject |
school integration
|
en |
dc.subject |
visually handicapped
|
en |
dc.subject |
speech disorders
|
en |
dc.subject |
assistant
|
en |
dc.subject |
social position
|
en |
dc.title |
Integrace dětí se speciálními potřebami |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of children with special needs |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Marášková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's thesis deals with the integration of children with special needs. The theoretical part contains a description of the general conditions of integration, including legislation to ensure. There are here given the types of disability, with the greatest attention is paid to visually impaired and disorders of communication skills, also are listed the specifics of the integration of children with these handicaps. Last but not least, the issue of integration is described children with special educational needs in the class team. The practical part is focused on treatment and research on the interpretation of results from interviews and questionnaire survey ("sociometrie"). Research problem was the situation of children with special educational needs of pupils in the group of normal primary school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11435
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
integrace
|
cs |
local.subject |
děti se zrakovým postižením
|
cs |
local.subject |
speciální vzdělávací potřeby
|
cs |
local.subject |
integration
|
en |
local.subject |
children with visual disabilities
|
en |
local.subject |
special educational needs
|
en |