Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu

Show full item record

No preview available
Title: Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu
Author: Svoboda, Jakub
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Teoretická část mé diplomové práce uvede čtenáře do problematiky marketingu a marke-tingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. V praktické části se zabývám postavením českého i světového fotbalu na trhu sportovního marketingu. Rozebírám vliv celosvětové finanční krize na fotbal a české fotbalové kluby. Dále pak ana-lyzuji strategie marketingových komunikací klubů AC Sparta Praha a FK Mladá Boleslav. V projektové části navrhuji vlastní řešení pro zvýšení efektivnosti marketingových strate-gií AC Sparta Praha a FK Mladá Boleslav pro období následujících tří let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9093
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10579


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
svoboda_2009_dp.pdfBlocked 1.217Mb PDF
svoboda_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
svoboda_2009_op.doc 67Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account