Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu |
Author: |
Svoboda, Jakub
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Teoretická část mé diplomové práce uvede čtenáře do problematiky marketingu a marke-tingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. V praktické části se zabývám postavením českého i světového fotbalu na trhu sportovního marketingu. Rozebírám vliv celosvětové finanční krize na fotbal a české fotbalové kluby. Dále pak ana-lyzuji strategie marketingových komunikací klubů AC Sparta Praha a FK Mladá Boleslav. V projektové části navrhuji vlastní řešení pro zvýšení efektivnosti marketingových strate-gií AC Sparta Praha a FK Mladá Boleslav pro období následujících tří let. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9093
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10579
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account