Reklama na Internetu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklama na Internetu |
Author: |
Dvořáková, Martina
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Současná dynamika, kterou se oblasti informačních technologií rozvíjejí, je velmi rychlá. Svou dostupností a jednoduchostí začínají tyto technologie oslovovat téměř všechny skupi-ny obyvatelstva i podnikatelských subjektů. Zejména úloha internetové reklamy na mediál-ním trhu je nepopiratelná a stále roste. Přináší nové možnosti jak velkým, tak i malým fir-mám. Marketingová komunikace na Internetu snižuje náklady na prodej i na propagaci. Zrychluje a rozšiřuje komunikační možnosti, ale hlavně vede k vytváření trvalých vztahů a vazeb mezi prodejcem a zákazníkem, k uspokojení individuálních přání a potřeb. Pro každé-ho je investicí, která se mu v budoucnu jistě vyplatí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/916
|
Date:
|
2006-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2036
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
2705
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account