dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:07:03Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/916
|
|
dc.description.abstract |
Současná dynamika, kterou se oblasti informačních technologií rozvíjejí, je velmi rychlá. Svou dostupností a jednoduchostí začínají tyto technologie oslovovat téměř všechny skupi-ny obyvatelstva i podnikatelských subjektů. Zejména úloha internetové reklamy na mediál-ním trhu je nepopiratelná a stále roste. Přináší nové možnosti jak velkým, tak i malým fir-mám. Marketingová komunikace na Internetu snižuje náklady na prodej i na propagaci. Zrychluje a rozšiřuje komunikační možnosti, ale hlavně vede k vytváření trvalých vztahů a vazeb mezi prodejcem a zákazníkem, k uspokojení individuálních přání a potřeb. Pro každé-ho je investicí, která se mu v budoucnu jistě vyplatí. |
cs |
dc.format |
76 s., 13 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
819570 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2036 |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
www stránky
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová ko-munikace
|
cs |
dc.subject |
e-mail
|
cs |
dc.subject |
reklamní prostředky
|
cs |
dc.subject |
tradiční média
|
cs |
dc.subject |
nová média
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
advertisement of Internet
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
www sides
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
e-mail
|
en |
dc.subject |
data communication facility
|
en |
dc.subject |
traditional media
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.title |
Reklama na Internetu |
cs |
dc.title.alternative |
Advertisement of Internet |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The present dynamics which are the sections of information technologies evolving with, is very fast. Thanks to their availability and simplicity these technologies begin reach out al-most all groups of population and business entity. Particularly a role of Internet advertise-ment is undeniable on medial market, and it shoots up fast. It brings new possibilities both big companies and little companies. Marketing communication on Internet lowers the costs on retail and promotion. It accelerates and extends the communication possibilities, but lar-gely gives rise to formation of the permanent relations and ties between a seller and a cus-tomer, to an appeasement of the individual wishes and needs. It is safe investment for eve-ryone which will pay off to him in the future. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2705
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|