Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích |
Author: |
Talašová, Marcela
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce je Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích. Teoretická část vychází z aktuální literatury, popisuje neziskové organizace a jejich úlohu v ekonomice, charakterizuje charitativní organizace. Dále se zabývá specifikací marketingu v neziskovém sektoru, významem plánování a postupem při sestavování marketingového strategického plánu. Základem praktické části je analýza současného stavu a okolního prostředí organizace, projektová část se zabývá samotným sestavení marketingového strategického plánu s důrazem na rozvoj organizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9306
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
11577
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account