Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Talašová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T19:49:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T19:49:56Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9306
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích. Teoretická část vychází z aktuální literatury, popisuje neziskové organizace a jejich úlohu v ekonomice, charakterizuje charitativní organizace. Dále se zabývá specifikací marketingu v neziskovém sektoru, významem plánování a postupem při sestavování marketingového strategického plánu. Základem praktické části je analýza současného stavu a okolního prostředí organizace, projektová část se zabývá samotným sestavení marketingového strategického plánu s důrazem na rozvoj organizace. |
cs |
dc.format |
83 s., 15 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2514251 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
charita
|
cs |
dc.subject |
rozvoj
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
STP analýza
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing of non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
charity
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
STP analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategic plan of development organization Charity Holy family in Luhacovice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Marek |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of diploma thesis is a marketing strategic plan of development organization Charity Holy Family in Luhačovice. The theoretical part is based on current literature, describes the non-profit organizations and their role in the economy, characterizes a charitable organization. It follows from the specification of marketing in the non-profit sector, the importance of planning and procedure in drawing up a strategic marketing plan. The basis for practical analysis is the current state of the environment and the organization of the project deals with the actual compilation of a strategic marketing plan with emphasis on the development of the organization. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11577
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account